Sivut

keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Kuinka meikkaan?

Tässäpä pieni meikkipostaius, jossa kerron teille tavanomaisimmat meikkityylini.

Arkena, kun aamulla lähden töihin, en välttämättä jaksa meikata ollenkaan. Joskus saatan lähteä töihin siis tämän näköisenä (no ilman tuota pyyhettä):

 

Jos kuitenkin meikkaan, meikkaan ihan vaan pienesti ja nopeasti, sillä aamuisin ei saa kestää liian kauan, ja tulee helposti suttuista meikkiä, kun ei jaksa keskittyä.

En siis laita meikkipohjaa ollenkaan, sillä se vain vie aikaa, eroa ei juurikaan (mielestäni) huomaa, sillä minulla on muutenkin siunaantunut melko hyvä iho.


Ensiksi laitan Grimasin vesiliukoista mustaa väriä eyelineriksi. Sitten tummennan kulmat mustalla luomivärillä, lopuksi laitan ripsiväriä. En yleensä enää yritä edes taivuttaa ripsiäni, sillä ne eivät vaan taivu! Ennen en käyttänyt ripsiväriä arkimeikin kanssa, sillä ripseni ovat muutenkin ihan mustat, mutta tajusin myöhemmin, että kyllä siinä on eroa onko ripsiväriä vai ei.

Huomatkaa taas uusi tucan väri! 





Ja tältä näyttää valmis arkimeikki:



Jos minulla on esimerkiksi arkena enemmän aikaa tai haluan näyttää vähän erilaiselta, voin lisätä rajaukset alaluomiinkin:


(silmäpuuussiiiiiit)

Kun meikkaan ihan kunnolla, käytän myös luomiväriä (ja meikkipohjaa). Joskus laitan varjostukset vain luomivakoon, jolloin tulee kivan näköinen (ja kontrastin lisäämiseksi voin sutata liikkuvan luomen valkoisella)


 

 

Jos haluan laittaa luomiväriä kunnolla, laitan kaiken mustaksi, tai käytän liikkuvalla luomella jotain väriä. Esimerkkikuva vaan on todella ruma, nuo minun luomivärit on niin haaleita, ettei ne näytä miltään, tai sitten minä en vaan osaa meikata.



 

 




Loppuun vielä eilisen LOTD.
Eilen olin tosi tyylikäs, kuka uskois että olen autoalalla? 



2 kommenttia:

  1. Nätti tuo paita! Mä en nuorempana taivutellut ripsiä kun tuntui ettei ne kuitenkaan pysynyt, nykyään pysyy vain jos käytän vedenkestävää ripsaria. Itsepäiset ripset kun on :P

    VastaaPoista
  2. Ostin sen Seppälän outletista Foorumista joskus. Nuo puhvit on ihanat. :) Hyvä vinkki tuo vedenkestävä, täytyypä pistää korvan taakse!

    VastaaPoista