Sivut

perjantai 9. syyskuuta 2011

Ostin auton. Ja lentokoneen.

Ostin tänään elämäni ensimmäisen auton. Tai no. Ladan. Dani valitsi sen meille, ja kävi ostamassa sen tänään. Luotan siihen kun Dani sanoi että se on ihan hyvä auto, ja varmasti onkin paras mitä tuolla hinnalla saa. Ja uusin. Lada on yksinkertainen korjata, ja varaosia saa halvalla. Dani osaa korjata autoja! :)

Vuosimallia 2003, maksoi 850 euroa.






En kyllä tykkää miltä tuo uuden Ladan keula näyttää. Se on tuollanen kauhean tuiman näkönen. Mutta se saa toivottavasti piakkoin hienoa teippiä pintaansa, niin ehkäpä se vähän kompensoi! Kyllä sillä ajaa kehtaa! <3 Niin siis... sitten kun on kortti.

Dani lähti sillä tänään töihin iltavuoroon, joten minä en ole edes tavannut autoani vielä! Kohta kuitenkin pääsen sen kyytiin, kun Dani vie minut lentokentälle! Pääsen elämäni ensimmäistä kertaa lentokoneeseen! \o/ Ensimmäinen reissu on hyvä suunnata Suomen rajojen sisäpuolelle, etenkin kun liikkuu yksin, eli minä lähden eksoottiseen TORNIOON! Mitä siellä teen sitten, se selviää teille ensi jaksossa, hyvät katsojat...

Vai miten se meni.

Vielä yksi LOTD viime viikonlopulta.
Itseasiassa kaksi:

Mulle tuli vaatekriisi kun olin menossa _kauppaan_ ja päädyin sitten pukeutumaan värikkäästi. 

Tässä sama ulkoulkoasu. 

Illalla kun menin Natelle, vaihdoin kennät ja hupprain takin tilalle. Olin liila. 

2 kommenttia:

  1. Oi auto! Voit kuskata meitä ihan kaikkialle sit, vai mitä? XD Hyvää lentomatkaa!

    VastaaPoista
  2. Kiitos, lentomatka oli hyvä! :)
    Minä en kuule kuskaa teitä yhtääm minnekään, kun ei ole korttia, mutta onhan tossa toi Dani joka tykkää ajella ja kuluttaa bensaa...

    VastaaPoista